Menu

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Nie no super C:+serio? -,-

Hey wam!
Tu Nat, znowu mam zepsutego kompa...............
Mam po prostu dosc, znowu nie moge odtworzyc youtube, pisac polskich liter, dodawac fotek, otwierac painta, programy itp.........

ja juz mam serdecznie dosyc!
a te komentarze typu "Natalia obsralia", i te odpowiedzi ze blog juss jest lepszy bo jest milsza, no to dzieki ;)
i tak mam zamiaru usunac tego bloga (ale tylko w taki stan, gdzie moge go przywrocic)
gratuluje ;)
dowalicie mi jeszcze, ze juss jest lepsza?
ok nie ma sprawy dzis juz zawiesze wszystko, ok?
no bo wiecie..........
Coraz wiecej osob odgapia moje tlo, komentatorki, wyglad, szablon, pomysly..
teraz mi przykro ze nie szanujecie mnie, i mojego autorsta........
To, co wymyslam zawsze zostaje skopiowane lub skrytykowane a na dodatek uwaza sie ta osobe za lepsza
mam was niektorych dosc...........
To dzieki mnie blog juss jest dosc znany przez pare osób...........
I przez to cierpie teraz -,-
A cierpie dlatego, ze nie szanujecie MNIE 
Moze i przesadzam czasami z juss, bo wiem ze jej na mnie zalezy (podobno) nie chce jej tutaj obrazac ale nie chodzi mi o nia tylko O WAS.........

serio? .............
bo ja mam dosc, i tak mi sie nudzi msp i te cale pisanie postów dla was, jak i tak nic nie szanujecie -,-
Byc moze do jutra.............
teraz odechciewa mi sie pisac dla niektorych z Was -,-
skoro wam sie cos nie podoba, to po co wchodzic na tego bloga?
skoro tu wchodzicie, by mi bylo przykro i zeby sie ze mnie posmiac i powypisywac bzdury w komentarzach, to zaloze moderacje komentarzy ;)
lub usune bloga jak pisalam....... -,-
ja serio mam dosc ;_________;
Jeszcze zobaczylam komentarz "odejdz, bo masz nudne posty-Paulinka Sralinka", skoro jestes taka madra ty szmato to nie pisz z anonimowego, bo podpisac to sie juz boisz, prawda? ;)
A zebys wiedziala, odejde, ale przed tym zobaczysz ze sie dowiem kim jestes
przeszkadza ci cos?
NO TO PO CO DO CHOLERY JASNEJ CZYTASZ TEGO BLOGA?
PAULINKO SRALINKO, UWAZAJ BO CI PTASZEK Z NIEBA NASRA NA TWOJE GALOTKI
AHH NIE CIEPIE CIE PAULINKO SRALINKO OHHH
wiesz co? jakos mnie to nie podnieca ;)
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

13 komentarzy:

  1. Nie usuwaj bloga! Kocham go. Codziennie czytam posty i bez niego nie wytrzymam xc. Poza tym nie martw się hejtami! Wiedz , że ja i wiele osób docenia twoją pracę. / @(OLA)@

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie!!!! Nie odchodź, proszę! Co z tego, że te beboki Cię obrażają, przecież Twoich fanów jest więcej!!!! A Juss, jak ich nie powstrzymuje, to nie jest Cb warta.
    Porkonators, łączmy się!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_!!_!@@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A anty są....#$%!!!!
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  3. NAT NIE :/ ! Codziennie czekam aż tylko jakiegoś post napiszesz a zwłaszcza te śmieszne np. z gessler XDD. (Zjechałam z tematu ;-;) Dużo blogerów ma hejterów np. Patricia ma , Specctra (nie pamiętam jak to się pisze ;/) ale się nie przejmują! Ty też nie powninnaś się przejmować ludzimi piszącymi z ANONIMA hejt. Boją się więc z anonima piszą XD. (Znów ;__;) Zastanów się i pomyśl, że nie masz tylko hejterów. MASZ JESZCZE NAS! TWOICH PORKONATORS!
    Nie usuwaj bloga proszę :/.
    PannaJones/ Dziewczyna która wysyłała ci na asku tekst do Murzyn Song (XD).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie x'(!!! Nie usuwaj bloga ;'(!
    A, i to chyba nie na temat ale jak mówiłaś że nie możesz wejść na bloga to prześledziłam dokładnie ten napis co ci wyskoczył i tam jest link do jakiejś strony i tam jest jakaś aplikacja do pobrania (a bo wie do czego, strona nie chce się tłumaczyć). Może jak pobierzesz to przynajmniej to ci się uspokoi :/...

    ~ lolkidwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubie twojego bloga! I tak się nudze wchodząc na inne blogi a tam DUPA wielka i szeroka ;__; Nic się nie dzieje, a Twój blog kocham za to, że zawsze jest co poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nati... Nikt nie przebije twojego bloga! NIKT! ;___________________; Tylko w twoim blogu, codziennie nowe posty! Co wtedy będe czytać? ;-; /irute1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nat, uwierz masz więcej Porkonators ni ż AntyPorkonators! Dlatego po co przejmowac sie hejtami? Gdyby nie Ty, to jakiego do cholery (sory) miałabym czytać bloga? Kochamy Cie :* ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieeeee! Nat! Nie usuwaj bloga ;C Wszyscy go kochają, a Ciebie najbardziej! Ci którzy są Porkonators niech napiszą, żeby Nat nie usuwała bloga. Jak wspomniały inne osoby w komentarzach - tylko twój blog ma codziennie nowe posty i nie pisze bzdur! /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie usuwaj bloga!Jestem Porkonators.Jest ich dużo.Nie możesz usunąć bloga.Każdy ma hejterów. Nawet ja mam hejterkę .Po prostu usuwam jej kom i się nim nie przejmuję.Każdy bloger ma swoich hejterów. Nikt na to nic nie poradzi.Nie powinnaś usuwać bloga przez kilku hejterów./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie! Nieusuwaj bloga ja i wiele innych osób kochamy twojego bloga . A tamte cioty co obrażają cb albo twojego bloga są pierdołami i to nic niewartymi, sami napewno by lepszego bloga niestworzyli więc ... twój blog jest najlepszym blogiem jakego znam ! Nie czytaj tamtych obraźliwych komentarzy bo niewarto ;) / *koli

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE POZWALAM CI USUNĄĆ BLOGA XD
    Nie wytrzymam bez niego... nie przejmuj się hejtami!
    Dla mnie twój blog jest najlepszy ZE WSZYSTKICH. Autorka jest miła, często pisze posty i .... to co w pierwszym poście. Teraz przeczytaj komy na górze... z tego co wiedze nikt nie chce cię stracić. Smutna mosa78 :cccc

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE POZWALAM!!! Jeśli usuniesz bloga, pozwę Cię do sądu i będzie tyle xD. Ale teraz na poważnie. Nie przejmuj się hejterami, masz przecież o wiele więcej fanów!/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie Pozwólmy Na TO Nats !!!!!! / !!! MIiska !!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)