Menu

sobota, 7 czerwca 2014

Nie no dzięki (y)

Hey wam!
Tu Nat, Juss chcę się ze mną pogodzić, to zaczęłyśmy przeglądać Nasze stare blogi itp...., i postanowiłam poczytać sobie jej bloga z nudów, no i oczywiście co ja widzę?
to:

widzicie ten fragment "A co do tego komentarza to mogę się założyć, że to była nat :)" ?
wkurzyłam się.....
No to sorry, już nikt mnie nie może bronić?
i jeszcze ten komentarz od Sophie XD1 czy jakoś tak, że nie mają prawa wyzywać juss bo coś tam coś tam...
Nie no dzięki, a skoro tak jesteście za juss, to może przestanę pisać?
i jeszcze mnie oskarżacie że ja piszę jakieś komentarze jak ja nawet na ich blogu nie byłam może jedynie 2 razy zobaczyć co ode mnie odgapiły, bo ludzie mi się skarżyli -,-
I jeszcze jak widać napisała w poście że ze mną zgody na pewno nie będzie, no to po co chce się godzić? ;-;

i szczerze Wam powiem, że nudzi mi się MSP i blogowanie, więc mi to różnicy nie zrobi czy będę pisać, czy nie

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się :CCC
    /Legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeee ;C Nie odchodź! <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostań!!! Przez Justina chcesz odejść???
    I co z tego, że raz mówi tak, raz tak.
    Zbiorowa kwarantanna!!!!!
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostań, bo będę smutna ;c/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  5. *koli sie podlizuje.
    Laldjspajvvahqowpsjdbsuossooqsnxo

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)