Menu

wtorek, 3 czerwca 2014

Nareszcie! :D

Hey wam!
Tu Nat, odpaliłam komputer ze 20 minut temu, oczywiście niedawno się włączył bo jest zepsuty ale to i tak rekord bo potrafi się włączyć nawet po sześciu godzinach ;c
jednak gdy zobaczyłam mój monitor w laptopie, ucieszyłam się! :D mój pasek startu wrócił do normalności, ikony, pliki i wszystko jest takie jak kiedyś <333333
haha XD nareszcie norma *,*
jutro mam na 10 do szkoły zresztą jak co środę, ale idę do lekarza rano, więc będę i tak wstawać wcześniej :C
muszę iść do lekarza wypełnić na pewnej karcie zdrowotne rzeczy, bo muszę ją wypełnić na kolonie która już za jakieś 4 tygodnie! :D

mam nadzieję, że poczekacie na mnie 10 dni bo wracam wtedy 10.07.14r. XDDDDD

To na tyle ;3
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)