Menu

wtorek, 10 czerwca 2014

Moje nie pisanie......

Hey wam!
Tu Nat, jak w poprzednim poscie pisalam, komputer mi sie nie naprawil, wiec dzisiaj watpie zebym cos napisala o MSP, lub zrobila te obiecane posty o pierdach XDDD
no niestety, w tym i tamtym tygodniu troszke mniej pisze postów, i chcialabym sie wytlumaczyc, bo duzo osób nie wie dlaczego :C
a wiec.........
Teraz laptop potrafi mi sie wlaczac 2 godziny..........., jak sie wlacza go to jest zepsuty i nie moge wejsc na MSP, na bloga, na YouTube, nie moge pisac polskich znaków na klawiaturze oprócz literki "ó", nie moge dodawac zdjec na bloga, linki mi sie psuja, pasek startu mi sie zmienia, znikaja mi ikony, zacina sie komputer co minute na nawet 5-10 minut,........
czy musze dalej wymieniac?
to nie istotne, przeciez wiecie ze moj laptop jest mega zepsuty.......
Ostatnio nawet mi sie blogger nie laduje, i jak mi sie uda napisac posta jak w tej chwili to po prostu jest cud........

Obiecuje Wam, ze bede pisac normalnie jesli tylko naprawi mi sie to gówienko ;(
mi takze jest przykro, ale gdy zobaczylam wasze komentarze, ze ja mam codziennie jakies nowe posty bezwzgledu na jaki temat, to i tak je czytacie i sa do rzeczy, to bardzo sie ucieszylam i uwierzylam w to, ze sa ludzie warci czasu i poswiecenia........
W wakacje poswiece Wam tez wiecej czasu, no chyba ze gdzies wyjade bo pewnie tez polowa z Was gdzies pojedzie i taka lipa :C no ale wtedy bede miec wiecej czasu, i z samego rana bede wlaczac komputer, a po paru godzinach gdy mi sie odpali to wejde na neta i bede Wam pisac :D

bedziecie musieli wiedziec, ze co jakis czas czasami nawet nic nie moge kompletnie napisac, bo komputer mi na to nie pozwala ;(
i tak bedzie jeszcze przez rok i 4 miesiace, to prawie póltora roku X.X

bo dopiero wtedy dostane nowego lapka ;C
chyba ze rodzina sie nademna serio zlituje, i kupi mi juz tego laptopa ;(
przeciez srednia 4.50 to wcale nie jest malo, a na dodatek w gimnazjum........

wybaczcie :C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

11 komentarzy:

  1. Ty nie wiesz jak ja żałuję że nie mogę nic zrobić...
    Chociaż... W bloggerze jest opcja do ustawiania reklam, musisz pobrać taką aplikacje i ustawić reklamy to za każde kliknięcie dostajesz 1 grosz... Jeśli możesz to ustaw te reklamy i Pokonator łączmy się!!! Uzbieramy ci kapustę na lapka dla XxPorshiXx!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. reklama.pinger.pl o to co chodziło?

      Usuń
    3. Fajny pomysł!/ Agnes010

      Usuń
    4. To co? Pokonators włazicie w to?! Uzbieramy sałatę dla Porshi na laptop?! No to umieszczaj kochana te reklamy i ci w max. do rozpoczęcia roku zbierzemy ile trzeba B-) (oczywiście będziemy się strać szybciej).

      Usuń
  2. Ja Cie rozumiem. Nie musisz pisac dla nas codziennie postow. I tak Cie nie zostawimy i bedziemy codziennie wchodzic na bloga :) niech kazdy wysle Ci po 5 zl to moze uzbieramy na laptopa XD Powodzenia w zbieraniu kasy, albo czekaniu 1 rok i 4 miesiace ;/ ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. :( współczuję z laptopem, miałam to samo z klawiaturą- nie dało się robić polskich znaków tylko mi się jeszcze literki poprzestawiały :) spróbuj nacisnąć Ctrl i Shift powinno się naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zgadzam! /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)