Menu

piątek, 13 czerwca 2014

Mam się śmiać czy płakać? .......

Hey wam!
Tu Nat, przekładałam termin wpływu prac już około trzech razy, a wiecie co dostałam do tej pory?
około dziesięciu rysunków, a nawet mniej!

w kwietniu zapowiedziałam (lub w maju) a dzisiaj jest 13 czerwca!
ehh nie dziwię się w sumie bo dziś to "pechowy dzień"............., przesuwam termin do 14 czerwca czyli do soboty!
i proszę mi wysłać te prace, bo niestety nie zrobię tego tła i wasze prace będą na marne! X-O

to nie musi być nawet rysunek
tylko zwykły jakiś napis na kartce!

proszę postarajcie się, no chyba że nie chcecie.....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

6 komentarzy:

  1. Ok prześlę kilka rysunków lub napisów. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zrobię napisy./ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Tylko nie umiem korzystać ze skanera ;c/ Agnes010

      Usuń
    2. To możesz przesłać telefonem :)

      Usuń
  3. Mój rysunek doszedł? :3 /@(OLA)@

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)