Menu

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Macie racje............

Hey wam!
Tu Nat, czytajac Wasze komentarze bardzo sie ucieszylam, ze jednak Ci co tylko potrafia hejtowac i pisac wymiociny na Mnie, i nie tylko na mnie to sa ludzie, którzy po prostu nie maja mózgu.......
Wszyscy Mnie wsparliscie, i staram sie dla Was pisac w kazdej chwili......
Mysle, ze jestem dosc dobra bloggerka, dlatego ze ja zawsze cos napisze, nawet gdy mnie blogi glowa, gdy nie mam internetu, gdy nie moge TO ZAWSZE COS WYMYSLE, moze nie zawsze, ale czesto bo po prostu boje sie, ze nagle nie bedziecie juz tutaj wchodzic, i czasem gdy mysle ze mam gdzies jechac na pare dni bez internetu, to mam poczucie takiej jakby winy, ze nie napisalam tego posta.........

Dziekuje Wam wszystkim :D
jesli jutro nie bede o 15 to o 16 lub 17, poniewaz jutro musze zaniesc jakies listy, ehh........
chyba ze mama to zrobi dla mnie XD

czasami jednak mozna sie pomylic, i robie moderacje komentarzy, ale to dopiero jutro XD......
zadnych hejtow od tej pory byc nie bedzie, i macie racje KAZDY o kim "glosno" ma swoich hejterów, bo zazdroszcza albo cos sobie bzduraja w glowach -,-

dziekuje za wspaniale rady i wsparcie do tej pory od Was
dziekuje <3

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Nie martw się :) ja zawszę będę wchodzić na Twojego bloga nawet jeśli nie będzie postów. Czasami lubię sę pooglądać stare posty <3333 /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. A podała byś link do 1 posta na blogu plis / mosa78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w "archiwum bloga" na samym końcu będzie taki post "Witam" i on jest pierwszy :) nie mogę podać linka bo jestem na telefonie :( /Sharon4

      Usuń
  3. Właśnie nie potrafię zrozumieć tego, jak Ty możesz mieć tyle siły, żeby każdego dnia pisać tyle postów. Ja tak nie potrafię. Na prawdę Cię podziwiam :) ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też ;)./ Agnes010

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)