Menu

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Lupown

Hey wam!
Tu Nat, ostatnio zrobiło się głośno o pewnej dziewczynie na MSP-Lupown, podobno ma jakieś wyliczanki o śmierci w filmach, więc postanowiłam to zobaczyć gdy zobaczyłam coś takiego na forum:

Obejrzałam ten film, dla mnie nie był straszny, nie wiem dlaczego niektórzy robią z tego taką panikę, widmem to ona raczej nie jest, tylko się wygłupia żeby mieć dużo wyświetleń na filmach, bo często tak jest ostatnio i to widać XD

Ale chyba teraz na koncie Lupown panuje jakaś nowa właścicielka, pewnie porobiła sobie jaja i oddała komuś, oto zdjęcie jej profilu:

Hmmm....., cóż nie wiem co o tym myśleć, ale ważne że to nic poważnego z tą całą akcją o niej :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Dla mnie to zwykła osoba, któa robi sobie jaja :)/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona chce kogoś nastraszyć i tyle -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne ona tylko jaja se chce robić -.- / zuzia fajna121

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno ona jest z domu dziecka i rodzice ją bili itp

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)