Menu

niedziela, 1 czerwca 2014

Lecę się szykować ^,^ XD

Hey wam!
Tu Nat, tak jak pisałam w poście o tym jak jadę zaraz do Zagórza, to właśnie idę się zaraz kąpać, i szykować na ten wyjazd bo czeka mnie dosyć długa, jednak nie aż tak długa trasa :D
jeszcze jutro jadę na wycieczkę szkolną na Niedźwiadki -,- :C
nienawidzę tego miejsca, może i lubię czasami tam przyjeżdżać z rodziną, ale tam jest nudno ;(
jeszcze za 2 tygodnie znowu gdzieś jadę, a 30 czerwca jadę na kolonie i nie będzie mnie 10 dni O; XD

Ale mam nadzieję, że zaczekać co nie? XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. O.O aż tak długo cię nie będzie? szkoda... ale poczekam ;) / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż 10 dni? Nie wytrzymam xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie należę do cierpliwych, ale może przeżyję xD/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejmy nadzieję, że przez te 10 dni inni coś napiszą pozdr. mosa78

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)