Menu

niedziela, 15 czerwca 2014

Ktoś się podszywa czy co? ;_; [Sharon4]

Hey wam!
Tu Nat, ja sobie wchodzę na MSP a tam taka wiadomość:

potem odpisała: "To super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
i zobaczyłam to:


a potem wyszłam z MSP więc nie wiem czy coś jeszcze napisała mi ta osoba o.O

wiem, że jakaś Sharon4 tutaj dużo postów komentuje ale nie sądzę żeby to była ona
no chyba że sobie ze mnie robi jaja albo jej się odwidziało O_______o

to taka informacja dla Ciebie sharon, jeśli o tym nie wiesz
a jeśli to ty to też mi wisi XD
na koniec zdjęcie jej profilu:
 nie mam gwarancji, że to Sharon4 więc nikogo tutaj nie oskarżam......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

8 komentarzy:

  1. A dlaczego pode mnie nikt się nie podrabia??? :P/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  2. To pewnie nie ona. :/ Bzdurnopis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie ona! Mam ją w znajomych, wyglądała jak vip, a teraz co?
    Kiedyś w jako anonimowy w
    komentarzu napisała coś takiego, ale prawdziwa Sharon4 coś jej powiedziała, żeby się nie podszywała.
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba zupełnie inne konto! Sharon nazywała się Sharon4 a ta ze screena to Sharon5!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie to nie ona... chyba / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  6. To naprawdę nie ja! Poza tym ta cała Sharon5 napisała do Nat mój nick z małej litery czego ja nigdy nie robię!!!!! Mam nadzieję, że mi wierzysz Nat. Nat ja kocham twojego bloga i nigdy bym czegoś takiego do Ciebie nie napisała ;C ten ktoś się podszywa pode mnie. A poza tym po co miałabym pisać tyle komentarzy skoro bym nienawidziła twojego bloga?! O! I dziękuję wszystkim za komentarze powyżej <333333 /Sharon4 (ta prawdziwa)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisała "sharon4" a nazywa się sharon5 ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)