Menu

piątek, 27 czerwca 2014

Konto bez nicku!

Hey wam!
Tu Nat, dziś z bloga z którym współpracuję (Patricia45-msp.blogspot.com/) dowiedziałam się, jak zrobić konto BEZ NICKU!
Jeśli chcecie takie stworzyć postępujemy następująco:
- Wchodzimy na MSP,
- Tworzymy konto i klikamy "Akceptuj-utwórz moje konto" na samym dole,
- Oglądamy ten jakby "filmik" przygotowany przez MSP, czyli nie klikamy tej fioletowej strzałki co jest w prawym górnym rogu tylko czekamy aż samo się skończy,
- Podczas czekania na zakończenie się "filmiku" otwieramy drugą kartę z MSP,
- Na pierwszej karcie gdzie jesteśmy zalogowani wchodzimy tam, gdzie usuwa się konto, wpisujemy swój nick i hasło ALE jeszcze tego konta nie usuwamy tylko przechodzimy na drugą kartę z drugim otwartym MSP i wpisujemy nick i hasło ale jeszcze się nie logujemy,
- Następnie usuwamy konto na pierwszej karcie i w tym samym czasie logujemy się na te konto które jest na drugiej karcie
TRZEBA ROBIĆ TO BARDZO SZYBKO!
najlepiej jest najpierw się zalogować, ale w tym samym czasie na pierwszej karcie usunąć konto!
jeśli komuś nie wyszło lub nie rozumie może zawsze zajrzeć na bloga Julki, lub zapytać się mnie o bardziej rozwiniętą instrukcję z obrazkami :D:D:D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

19 komentarzy:

  1. Ja nie zrobie, nie dam rady XD / mosa78
    PS. Kiedy wybierasz na komendatorkę miesiąca?
    Sorry za bledy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha xd Zrobiłam takie konto i zaprosiłam do znajomych moją naj ;DD / Natalie6412

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta...A co my mamy z tym wspólnego? Jest 2016 nie 2014...

      Usuń
  3. Hahahahahaha w ten sbosób przestraszyłam wszystkich w chat Hahahaahahaha ale była beka xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam tak :) Wysłałam wiadomość do najki i napisałam coś: "Przyjaźnię się z the dolly, dała mi hacki" xD/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłam konto XD Ale chyba tylko raz można się zalogować... / Dianusia231

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chat wszyscy wyszli XD /uyop157

    OdpowiedzUsuń
  7. podalam sie za anunos zrobilam to co mi powiedzialas i wszyscy uciekli

    OdpowiedzUsuń
  8. podalam sie za anynos zrobilam to co mi powiedzialasi polowa czatu wyszlaDX

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę być adminką ? :) Proszę. Mój nick na msp: muza432

    OdpowiedzUsuń
  10. Więc wychodzi na to, że ja jedna z pierwszych się o tym dowiedziałam ^^
    Napisałam o tym dawno, w kwietniu (moviestarplanet-nika.blogspot.com)
    Mówisz, że wiem o tym od Patrici45? A ona wie o tym ode mnie ^^ Kiedy się o tym dowiedziałam napisałam do niej.
    [ Ale ona to olała i zrobiła o tym posta dopiero jak Sspectra o tym napisała i skłamała, że to od Sspectry o tym wie, a Sspectra o tym napisała w czerwcu, a ja o tym jej powiedziałam w kwietniu, więc jak od Sspectry? ._. Trochę mam do niej żal o to. Lubię ją, fajnego miała bloga, ale nie rozumiem czemu napisała, że wie o tym od Sspectry jak wie ode mnie? Nie lubi mnie? :'( ]
    /Nika<33<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Można zamiast loginu pisać spacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się bo wyskakuje że nieprawidłowy nick ;-;

      Usuń
  12. ZAJEBISTE! SPRÓBOWAŁAM 2 RAZY ! ZA PIERWSZYM SIĘ NIE UDAŁO ALE ZA DRUGIM...TAK ! SUPER ! KAŻDY WYMIATA Z CHATA ! U SB WIDZISZ ŻE MASZ NAZWĘ "DELETED USER" ALE INNI WIDZĄ CIĘ BEZ NICKU ! SUPER ! POZDRO ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wam powiem że tak zróbcie przebierzcie sie za Anonymous i Napędzicie Stracha!

    OdpowiedzUsuń
  14. JA NIE CHCE NIC... WYSTARCZY MI BLOG...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)