Menu

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Konkurs!

Hey wam!
Tu Nat, jak wiecie nie mam już prawie internetu i więcej informacji znajduje się w poniższym poście.
A więc z tego względu, że na dogry nie przesyłają mi moich punktów co jest po prostu nie sprawiedliwe -,- to wzięłam udział w konkursie na zdjęcie w pewnej grze.
Jeśli zajmę jakieś miejsce od 1-3 to osoba, która najbardziej pomogła mi wygrać i która pomoże mi zdobyć dużo punktów na tym obrazku:
http://dogry.pl/konkurs/2?imagesi_id=620
(użyłam trochę photoshopa) ale dużo osób daje łapki w dół, zresztą na każdym obrazku jest nawet po 30 głosów na nie -,-
żałośni są Ci ludzie bo tylko by na siebie głosowali -,-
a więc ta osoba, która najbardziej pomoże aby zagłosować na ten obrazek na TAK to dostanie:
-4/5 prezentów z listy życzeń,
-2 autografy,
-polecenie profilu na blogu
-jeśli ktoś ma bloga i potrzebuje fajny nagłówek, mogę dla niego zrobić tylko będzie musiał mi podać kolory jakie chce i ubrać się tak jakby chciał wyglądać na nagłówku, potem zaprosić mnie na moim drugim koncie (podam zwycięzcy) i nagłówek zostanie wysłany na maila zwycięzcy w dniu wyników lub dzień po wynikach.
-też być może VIP!, ale być może! nie gwarantuję VIPA bo przez kartę podarunkową żeby komuś kupić to trzeba mieć kartę kredytową, a ja jej nie mam a na wasze konta nie chcę wchodzić :C(lecz o VIPA to ja się postaram dla zwycięzcy XD)
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść tutaj jak już wcześniej pisałam:http://dogry.pl/konkurs/2?imagesi_id=620 i nacisnąć to:

Dziękuję Wam z góry!
pamiętajcie, żebym wybrała zwycięzcę to ja muszę zająć jakieś miejsce od 1-3!
mam na razie 14 miejsce, a wszystko się może zmienić i mogę spaść D:
KTO BIERZE UDZIAŁ PROSZĘ PISAĆ W KOMENTARZU I CO JAKIŚ CZAS PISAĆ TUTAJ W KOMENTARZU ILE MI ZAŁATWILIŚCIE GŁOSÓW NA PLUS!
CZYLI NA PRZYKŁAD:
"Biorę udział
XxPorshiaXx
załatwionych głosów: 1"
i ciągle jeśli ktoś mi zdobędzie nowe głosy to pisać w komentarzu je lub edytować swój komentarz i wpisać nową liczbę głosów!"
UWAGA!
Oszustw tutaj nie będzie, bo ja to sprawdzam ;3 więc nie możecie powiększyć sobie liczby załatwionych głosów!
zresztą zwycięzca będzie dopiero gdy ja zajmę miejsce od 1-3 na dogry.pl!
dziękuję za uwagę!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS 30 czerwca zakańczają się wybory w konkursie, w którym uczestniczę więc jakoś w lipcu lub od razu jeśli zajmę jakieś miejsce ja również ogłoszę zwycięzce i dam nagrody powyżej przedstawione :D

5 komentarzy:

  1. POMAGAMY PORSHII LUDZIE!!!
    Ja miałam 5 miejsce, potem bum siup i bach i jestem na 20 ;-; D: Jak ktoś chce to może mi też dać plusa : http://dogry.pl/konkurs/2?imagesi_id=680 Będę wdzięczna ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok postaram się pomóc. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dlaczego mi się pokazuje kilka obrazków?/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)