Menu

sobota, 14 czerwca 2014

Koniec zgłoszeń!

Hey wam!
Tu Nat, jak pisałam całkiem niedawno w postach, że przesuwam znów termin chyba do wczoraj to miało być. I tak dałam wam dzień dłużej bo zapomniało mi się, no i oczywiście zaraz wejdę na pocztę............

Po tym co mnie spotkało pewnie niewiele tam tego będzie ;-;
chyba więcej nie będę robić takich konkursów lub po prostu poleceń, aby wysyłać mi takie rysunki na moje różne prace.

No cóż, jeszcze was powiadomię.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Ja nie wiem czy mój rysunek dotarł :/ / @(OLA)@

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci wysłałam napis i rysunek :| jeszcze nie dotarło :O !?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)