Menu

czwartek, 19 czerwca 2014

Kilka pytań

Hey wam!
Tu Nat, jak wiecie z poprzedniego posta już jutro mam swój limit na internecie, więc zacznę pisać normalnie posty ♥ jednak dzisiaj chciałabym Was o coś zapytać, ponieważ dużo osób pyta się czy dodam jakieś instrukcje, więc chciałabym je dodać jednak powiedzcie mi jedno:
- O czym chcecie instrukcje?
bo jednak chciałabym wiedzieć, co Was najbardziej interesuje, a nie pisać jakieś instrukcje tak na "odwal się", bo ja jednak wolę je robić Dla Was, a nie dla siebie żeby po prostu było :D

Wszystkie propozycje dozwolone, więc piszcie w komentarzu, a już jutro gdy wróci mi internet zacznę pisać trochę tych instrukcji. Dorzucę może parę instrukcji od Siebie też dla Was, żeby było więcej ciekawych rzeczy jednak napiszcie to, co byście chcieli wiedzieć.

Pytam się z dwóch przyczyn:
1- Dlatego że chcielibyście jak robi się pewne rzeczy,
2- Dlatego że chcę zrobić nowe rozwijane menu, i chcę by było rozszerzone a w tym będą między innymi instrukcje.

Muzyka również zostanie zmieniona, na lepszą i podejrzewam że będą lepsze utwory, bo robię ją całkiem od nowa, a utwory w chwili obecnej są jeszcze dziewczyn, które poprzednio ze mną prowadziły bloga, chociaż i tak prawie nic nie pisały więc po tym jak jedna usunęła konto, dwie odeszły z MSP, a jednej nie widuję już około roku bo odeszła, to postanowiłam prowadzić tego bloga sama, jest mi czasem samotnie bo nie mam już najki tak jak kiedyś, która zawsze może być przy mnie i mnie wspierać w trudnych chwilach, i czasami wracam do tego, co nie było Nam dane......
Przepraszam za tę swoją wypowiedź, ale jakoś się napisało...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. A zrobisz poradnik o tym, jak mieć w nazwie na Google tylko imię bez nazwiska?
    Bo mi wyskakuje, że muszę mieć wprowadzone i to, i to.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, ja nie mam bloga, więc mi instrukcje są niepotrzebne, ale może innym się przydadzą C: /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś jak zrobić na blogu.. :) Patryk12121210

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś o blogu, bo wiele rzeczy jeszcze nie umiem :)/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)