Menu

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Kłamstwo?

Hey wam!
Tu Nat, mam nadzieję że piszę tego posta jako OSTATNIEGO o NewYork222, no sorry ale widziałam jej posta na blogu tylko że z jej konta google -,-

widzicie ten fragment, który zaznaczyłam na czerwono?
napisała tam "Tak, nasza rozmowa wyglądała duuuuuuuuuuuuużo inaczej"
hahahaha kolejne kłamstwo?
tak, ona kłamie
pokazałam wszystkie rozmowy, chcecie dowód?
oto on ;)




TO KONIEC NASZEJ ROZMOWY ;)
NIE WIEM O CO JEJ CHODZI

BĘDZIE JESZCE WAM KŁAMAĆ, ŻE NIE DAŁAM WSZYSTKICH ROZMÓW
TAAA BO PEWNIE PRZEROBI JESZCZE MÓJ TEKST JAK POKAŻE COŚ INNEGO
TO JEJ BLOG -,- (newyork222-i-msp.blogspot.com)
po prostu żal mi jej, jak ona może tak kłamać o;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. Wolę nie wchodzić na bloga bo jeszcze uwierzę, że jest fajny.../ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  2. ta.... a czy zauważyliście że tam gdzie pisze nasza ukochana porshia jest inna czcionka, nawet tło... a co jk porshia zrobila to w paincie? i kto tu kłamie do cholery ?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)