Menu

wtorek, 3 czerwca 2014

Jestemmmmm XDD

Hey wam!
Tu Nat, niedawno w sumie to godzinę temu wróciłam ze szkoły, i dopiero teraz weszłam na laptopa XD
dzień jak dzień, miałam kartkówkę ;c
ale dostałam -5 na szczęście ;O a się nie uczyłam :// ale w sumie to się cieszę, ale nie zbyt okazuję to XDD

Rano gdy wstałam pomyliłam się z planem lekcji i robiłam zadania domowe o 7 rano, bo myślałam że zapomniałam X-O JEDNAK OKAZAŁO SIĘ, ŻE MAM TE LEKCJE DOPIERO ZA TYDZIEŃ I ŹLE SPOJRZAŁAM NA PLAN :@ WKURZYŁAM SIĘ, BO TRACIŁAM CZAS -,-


XD
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)