Menu

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Jak zrobić rozwijane menu?-poradnik

Hey wam!
Dziś w ramach instrukcji, chciałabym Wam pokazać jak zrobić takie rozwijane menu jak ja mam, i pokażę Wam jak ja to zrobiłam :)
1. Wchodzimy na stronę >>>kliknij tu<<<
i pojawi nam się takie coś:

2. Gdy mamy "Typ", to musimy sobie wybrać rodzaj menu czyli prostokątny lub profilkowy, ja zwykle wybieram ten profilkowy, bo jest bardziej kształtny i lepiej wygląda ale to już zależy od naszego gustu :D
3. Gdy wybraliśmy typ, to tam gdzie mamy "Color:#123456" kasujemy to, i wybieramy sobie jakiś kolor na tym kolorowym kółeczku czyli tutaj:

ja sobie zmieniłam na niebieski, i kolor powyżej zmienił się również na niebieski.
4. Wybieramy kolory, i robimy podobnie jak powyżej, czyli klikamy w białe pola (zaznaczyłam Wam je na czerwono)
 i w każde białe pole klikamy po kolei kręcąc tym kolorowym kółeczkiem, czyli tym:

gdy zrobią nam się kolory menu takie jakie chcemy, to pod tym kółeczkiem z kolorami jest takie coś:

w nazwie strony wpisujemy jakby tytuł czyli na przykład "strona główna", "porady modowe", "wywiady" itp..., a w adresie WWW robimy następującą rzecz:
(Ja w nazwie strony wpiszę sobie "strona główna", a w adresie WWW będę musiała dać linka do tej strony głównej, więc kopiuję go i wklejam w te miejsce)
wygląda to tak:

Na końcu kopiujemy kod, który jest tutaj:
logujemy się na bloggera, wchodzimy w układ>dodaj gadżet>szukamy HTML/Java Script i klikamy w to, wklejamy kod, wpisujemy u góry tytuł czyli na przykład "Menu" i zapisujemy.
Gotowe ;3

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

13 komentarzy:

  1. Dzięki za instrukcję ! / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi za bardzo nie wychodzi :c/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz kropeczkę na dole by przedłużyć menu w bok.

      Usuń
  3. Powiem znaj xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy za robienie bloga się płaci

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ktoś wie , jak zrobić chata ? XD ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zrobić by nie był jeden tylko od razu kilka i "odwijały" się od niego Typu :TintChat-Porozmawiaj !?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lepiej zrobić na nowej wersji profilkow? Tam dużo łatwiej się robi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona pokazywała na starych, bo gdy posta robiła, to tamtego nie było.

      Usuń
  8. Ja dodaje do bloga i mi nie wchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu dzięki! <33 Działa! ^^ Teraz w końcu mam menu na blogu :))

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)