Menu

niedziela, 29 czerwca 2014

Jak zrobić muzykę "listen to music" na bloga? - Poradnik

Hey wam!
Tu Nat, obiecałam Wam dzisiaj podać instrukcję do tego, jak zrobić taką dość inną muzykę na blogu jaką ja mam, czyli to:

A więc dzisiaj wszystko Wam opowiem co i jak :3
1. Wchodzimy na stronę www.wikiplayer.com/
2. Zjeżdżamy trochę niżej i pojawi nam się takie coś:


Tam decydujemy czy chcecie poprawić starą muzykę (czyli "Import Old Playlist") albo czy chcecie zrobić nową playliste czyli (Create New Playlist), więc jak już wybierzemy co chcemy zrobić i dodamy swoje utwory do playlisty to przechodzimy do "Step 2: Choose Skin" i pojawi nam się takie coś:

Jak widzimy u góry mamy takie coś jak "Full Player, Mini Player, Hybrid Player i Custom Skin"
to zaznaczamy tak jak ja na powyższym obrazku "Hybrid Player" a następnie zaznaczamy taki odtwarzacz jaki chcemy czyli na przykład "Wikiplayer-movieUp"
taki jaki ja posiadam to "Wikiplayer- roseLove", ale możecie sobie na przykład wybrać pomarańczowy odtwarzacz wtedy byście musieli wybrać "Wikiplayer- mickeyMouse" a jeśli zielony to "Wikiplayer- movieUP"

3.Gdy już wybierzemy swój kolor, to przechodzimy do "Step 3: Edit Playlist"
i tam mamy swoje utwory jakie dodaliśmy w pierwszym kroku czyli w "Step 1: Mode"
tam możemy sprawdzić czy wszystkie utwory wpisaliśmy poprawnie, lub jeśli chcemy dodać ich więcej to dodajemy
powinno to wyglądać tak:

4. Następnie klikamy "Step 4: Configure Setting"
i polecam zrobić takie ustawienie muzyki:

 5. Potem klikamy w "done" i pojawi nam się kod, kopiujemy go i
Wchodzimy na bloggera>układ>dodaj gadżet>szukamy i klikamy w HTML/Java Script>wklejamy kod skopiowany wcześniej i dajemy tytuł u góry na przykład "muzyka"

To wszystko :D
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Dzięki za instrukcję! / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. O, powiem mojej znaj. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Może sobie kiedyś zmienię ;)/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  4. A co jeśli piszę tam Niedozwolone znaki URL? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kliknąłeś własny to źle, trzeba z podstaw szukać javaSCRIPTHTML czy jakoś tak i tam wpisać ,,kod" I zapisz.

      Usuń
  5. Dzięki pomogłaś ale mam problem wchodzę na swój blok chce żebt muzyka leciała wciska play i sie ładuje ale po chwili wszystko z nika i co ja mam zrobić ??? Pomocy!!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)