Menu

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Internet w telefonie ;3

Hey wam!
Tu Nat, mam zepsutego laptopa jak już wcześniej wspominała moja koleżanka A S I C A, więc nie mam jak pisac postow, no chyba że coś tam mi się czasem napisze z telefonu :/ jednak teraz mam internet w swoim telefonie i mogę spędzać więcej czasu na nim, więc przez czas kiedy nie mam laptopa będę coś czasami pisać na blogu, jednak nie o MSP bo mam chyba za starego Androida i nie mogę pobrać tej aplikacji :(
Chciałabym sobie kupić tajnego laptopa z windows 7, jednak w moim mieście czyli w Wałbrzychu trudno jest je już znaleźć ponieważ są same windows 8, a nie chce mi się potem wygrywać siódemki do systemu -,-

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. A jak się nazywa ta aplikacja by robić screeny na laptopie? /PannaJones

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nowy laptop już się nie popsuje -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Poleciłam komp z windowsem w najnowszym poście / mosa78

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)