Menu

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Informacje o blogu

Hey wam!
Tu Nat, napisze jeszcze tego jednego posta, dlatego ze duzo osob pisze ze maja nadzieje, ze reszta osob z tego bloga cos napisze jak pojade na kolonie na 10 dni..........
ale przeciez ja sama prowadze tego bloga, wiec niestety przez te 10-11 dni bedzie pusto XD ale mam nadzieje ze bedziecie wchodzic codziennie i mi wbic wejsc, popisac sobie na chat itp hahaha XDD
jak bede wyjezdzac, przyszykuje dla was rozne krzyzowki za nagrody za ten czas, i jakos to sie wszystko uda :D

a wiec jesli chodzi o mnie, to tylko ja tego bloga prowadze-nikt inny
a dlaczego?
-Juss wywalilam, to juz wiecie i wiecie takze dlaczego
-Wicia (WiciaPL>>>) nic nie pisze, wiec skoro juz wywalam to tez usune, a Wika juz nie wchodzi nawet na neta od paru miesiecy jej nie widuje, zreszta ona juz w ogole nie ma czasu na komputer bo sie uczy do jakis egzaminow.......
-Wika (xWikusiaxX) odeszla raz na dobre z MSP, i tez rzadko co z nia sie widuje
-Zanetka (Lady Zanetka.) odeszla z MSP i oddala (prawdopodobnie) swoje konto swojej siostrze czy cos takiego
-Nicki (zapomnialam nicku XDDD) wywalilam z bloga, bo tez rzadko co ja w ogole widuje na msp, na gg prawie w ogole nie piszemy, i postow nie pisala.........

Wiec tak oto postanowilam w koncu sie ogarnac, i prowadze tego bloga SAMA :)

duzo osob do mnie wypisuje i wydzwania na telefon (bo podalam swoj numer XD) no i sie pytaja i mowia ze mi nie daja spokoju, bo chca tak bardzo tego bloga prowadzic........
NO ALE SLUCHAJCIE JA NIKOGO NIE SZUKAM DO BLOGA, I NIE, NIE MECZE SIE PISZAC 10 POSTOW DZIENNIE, BO DUZO OSOB MI TAK PISZE BO TAK MYSLA-ale to nieprawda xD
radze sobie sama, i nie potrzebuje pomocy
napisalam wyraznie kiedys, ze jak bede kogos szukala do bloga to po prostu najzwyczajniej w swiecie zrobie WYBORY czy cos w stylu konkursu.......
ale mysle ze nawet bym i tak nikogo nie wybrala, bo za duzo osob po prostu chce a gowno za przeproszeniem i tak z tego wychodzi :)

To na dzis tyle ;3

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. To chyba lepiej, że wywliłaś te osoby, ale kto to jest Julia K? :o /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom nikt oprócz cb nie pisze / mosa78

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)