Menu

niedziela, 1 czerwca 2014

Informacje :D

Hey wam!
Tu Nat, niedługo idę się kąpać, ponieważ o 13 rodzice zabierają mnie do Zagórza na Dzień Dziecka, więc dzisiaj niewiele napiszę, ale to chyba normalne bo dziś każdy z Nas pewnie coś tam małego dostanie, i miło spędzi czas :D
Jutro upływa Nasza pierwsza rocznica bloga! będzie to dla mnie bardzo ważny i wspaniały dzień, ponieważ będzie już to mój pierwszy rok z Wami na tym blogu pisząc dla Was wspaniałe posty, i mając od Was zawsze wsparcie <3
dziękuję jeszcze raz i życzę Wam najfajniejszego dnia dzisiaj ;** ♥
możecie mnie zapraszać do najlepszych przyjaciół na MSP, chętnie przyjmę bo mam dużo zaproszeń do znajomych, jednak nie mogę przyjąć bo mam już pełną listę znajomych a tak to bym musiała usuwać aż 400 znajomych lub więcej :O
wiem, że dodanie do najek to nie jest zbytnio rozwiązanie, bo nie każdy ma miejsce, ale pisałam już instrukcję jak mieć najki w nieskończoność :D
jeśli ktoś nie pamięta przypomnę szybko:
-Musimy mieć 3 najki, gdy je mamy to usuwamy jedną, zapraszamy ją jeszcze raz ale jednocześnie zapraszamy jeszcze jedną osobę do najek
-Po przyjęciu przez nich waszych zaproszeń już możecie zapraszać tyle osób do najek ile chcecie ;D
to nie jest takie trudne :D

Miłej zabawy ;* ♥

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Ja miałam wczoraj dzień dziecka xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. zaprosiłam do naj WoW już rok / mosa78

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)