Menu

piątek, 6 czerwca 2014

Informacja!

Hey wam!
Tu Nat, mam do Was wielką prośbę.....
Bo ciągle się ktoś mnie prosi o prowadzenie bloga........, lecz ja już piszę chyba piątego posta o tym, że sama sobie dam radę z blogiem, bo i tak nikt nie pisał postów oprócz mnie no i już tylko ja tego bloga prowadzę, i się z tym pogódzcie że NIE poszukuję redaktorów :C
jeśli będę pilnie potrzebować, to po prostu zrobię konkurs......
Lecz tylko do osób zaufanych, czyli tym którym ufam mogę powierzyć pisanie ze mną bloga :D
osoby bez doświadczenia i takich, których nie znam no to niestety ale nie będę w stanie zaufać D:

To na tyle ;3

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. ja nie proszę ale jak by był konek to się zglaszam / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie prosze, mam już swojego bloga, na którego i tak nie mam czasu :P/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś blogowalam,ale już teraz nie bloguje ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej zrozumiałam. http://bzdurnopis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)