Menu

środa, 4 czerwca 2014

Ile już macie? XD

Hey wam!
Tu Nat, już dostałam dość dużo zaproszeń do znajomych na dogry.pl od Was XD
bardzo się cieszę, bo możemy wspólnie zarabiać punkty :D

zapraszajcie do znajomych XD
dla przypomnienia podam linka do mojego profilu:>>>KLIKNIJ<<<
Gdy ktoś nie ma konta, to rejestrujcie się bo się mega opłaca!
rejestracja:>>>KLIKNIJ<<<

jak Wam idzie? ja już dziś zarobiłam kolejne punkty, miałam zarobionych 85 a teraz mam 120!
jeszcze długo mi zajmie zarabianie aż 20 tysięcy punktów na VIP na rok ELITE XD

a wy na ile zarabiacie? ;3
będę długo oszczędzać tam, i mi się napewno uda choćby za rok! XD

ile macie już punktów? *O*
ja dziś zadałam około dziesięciu pytań i odpowiedziałam na 31 pytań X.X przekroczyłam limit dzienny XD
a punkty za to powinnam dostać do siedmiu dni roboczych XD
jak ktoś ma dogry.pl to zaproście i popiszemy, zarobimy i będzie git zabawa XD
ciekawe, kto zdobędzie vipa pierwszy
pewnie nie ja XD
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

9 komentarzy:

  1. jak założe to cie zaprosze / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 75 pkt -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem na tyle cierpliwa, by zbierać na rok. Od razu pewnie kupię na tydzień. Jakiś chłopak który jest 6 w rankingu, ma bloga, na którym napisał, że w miesiąc zarobił 10.000
    Mówił, że zapraszał ciągle znajomych. Jak sobie przypomnę, to dam linka.
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie jestem cierpliwa i chyba będę zbierać tylko na tydzień. Tak jak bobr :)
    -Grepfruciq

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ma dopiero 85. O.E xD /Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sb uzbieram na vipa na 3 miechy. Na rok to mnie szybko znudzi

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)