Menu

poniedziałek, 2 czerwca 2014

HAHAHAHA!!

Hey wam!
Tu Nat, właśnie naprawiłam sobie laptopa, i ja wchodzę na GG a tam ktoś mi takie coś napisał:
(ja pisałam na różowo jak widać XD)


Hahaha, nawet nie wiem kto to jest!
a w ogóle blogi które czytam to:
Patricia45-msp.blogspot.com
Lyod-i-msp.blogspot.com
Zbyszkowiani-i-msp.blogspot.com
te blogi czytam regularnie HAHAHAHAHA!!!
ONA MÓWI ŻE OD NIEJ ZGAPIŁAM ZAKŁADKĘ "POLECANE BLOGI" HAHAHAHA ŚMIAĆ MI SIĘ CHCĘ, PRZECIEŻ KAŻDY MOŻE POLECAĆ BLOGI

EJ NO TO JEST PRZESADA, PEWNIE NAPISZE O MNIE NA TYM SWOIM BLOGU ALE MAM TO W DUPIE
PRZECIEŻ TO JEST CHORE ŻEBY KOGOŚ NIE LUBIEĆ JUŻ BO POLECA CZYJEŚ BLOGI
NO SORRY, ALE TEN KTOŚ JEST PO PROSTU ZA PRZEPROSZENIEM CHORY! -,-"

jak mogłam zgapić "polecane blogi" ?
hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tak na marginesie, to sama sobie wymyśliłam "polecane blogi" bo zawsze je polecałam tam po boku >> ale to zaśmiecało więc dałam w zakładkę

I TY JEŚLI TO CZYTASZ, POWIEM CI TYLE:
-CO DRUGI BLOG TAK MA

OGAR HAHAHAHHAA ROZJEBAŁAŚ MI SYSTEM PO PROSTU

"Hanipapu" nie wiesz co napisałam, i lepiej żebyście nie wiedzieli
hahahaha masakra

ogarnij się, ok? jaka ty jesteś nie normalna, nawet cię nie znam

co za ludzie......
a wy jakie mieliście przypadki "zgapiania" blogów?
po prostu za przeproszeniem idioci.....
ktoś tu chyba mózgu nie ma *,*
jak można oskarżać kogoś o polecanie czyiś blogów?
nie no na prawdę, to jest dopiero hit miesiąca a tak poza tym co drugi blog o msp poleca czyjeś
kurde masakra nie wiem skąd się tacy ludzie biorą
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS sorki że w tym poście tak klnełam, ale się wkurzyłam
no bo jak można kogoś oskarżyć o to, że poleca się czyiś blog?
to było śmieszne :)

3 komentarze:

  1. Nie no -.- to już przesada. Niby nie można napisać, które blogi Ci się podobają? OMG /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)