Menu

niedziela, 29 czerwca 2014

DZIŚ NOC HACKERÓW!

Hey wam!
Tu Nat, dzisiaj jest noc hackerów!
Lyod nawet potwierdziła, bo zaproszono ją do grupy dzisiaj!
jest bardzo dużo tematów na forum
(zdjęcia wzięłam z bloga z którym współpracuję patricia45-msp.blogspot.com)




Teraz zdjęcia dowodowe z mojego bloga, które zrobiłam:


UWAŻAJCIE!
Dzisiaj spotkałam bardzo dużo shackowanych osób typu NNiezapominajka!!!!

A najgorsze jest to, że właśnie mnie logło na MSP
i w tym samym czasie moje dwie koleżanki!
jestem przerażona!

NIE PISZCIE TEMATÓW NA FORUM OSTRZEGAM BO DOSTARCZONO MI PEWNE WIADOMOŚCI, ŻE PEWIEN HACKER GRASUJE NA OSOBY Z FORUM!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

17 komentarzy:

  1. Boję się o moje konto <3
    Ale mam niski level przynajmniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ostatnia osoba z forum, vo pisała, że mamy trzy dni by znaleźć imię, to chyba Grim Reaper

      Usuń
  2. Mam niski lvl to może mnie nie shackują :'( /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźniłam się ;c/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah. xD Ja napisałam komkę w takim temacie na forum - "A little test..". Napisałam w nim 2 komentarze, a tu nic. Myślałam, że jednak ukradną mi konto. Ale to bujda. ;___; Hahah. I w ten sposób chcą zastraszyć dzieciaki!?? xD Żałosne człowieki. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym... Mam 22 lv., który (moim zdaniem) mogli w 100% sobie przywłaszczyć. :3 Widocznie tego nie zrobili, a osoby, które tak wyglądają i nie mają na sobie ubrań lub mają całkiem zmieniony wygląd - "robią sobie jaja!". ~Charlotte 200

      Zapraszam do mnie: http://msp-trivia.blogspot.com/ :3

      Usuń
  5. Wow :o

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten nasz straszny hacker z 2 zdjęcia chyba mu tłumacz Google nie wypalił - ,,Todaj""

    OdpowiedzUsuń
  7. uwaga noc hakerów w mps jest 20 października zaczynają hakować koło północyubierzcie tego dnia stare ciuchy i nie piszcie nic w dymku.
    ostrzegajcie innych 20 października 2014roku jest noc akerów na pewno obecna będzie naonymous i the dool przecież to one wwymyśliły nic hakerów. uważajcie na siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta noc nie jest 20 października tylko 26 lutego

      Usuń
  8. Ta noc hack, to może i istnieje, ale to tylko po to żeby dzieciaki przestraszyć, oni gadają o tej nocy hack żeby dzieci się bały. A potem się cieszą bo gdzieś na całym świecie siedzą przed komputerami przerażone dzieci. Oni nas tylko straszą, a zresztą co 2-3 miesiące mi piszą na poczte że "Dzisiaj jest no HACK" a potem my się zabezpieczamy (ubieramy początkowe ubrania i kasujemy status) a oni się z nas śmieją! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi koleżanki piszą co parę dni że jest noc hack

      Usuń
  9. O rok sie spóźniłam :D / kicia@9876 - moje drugie konto do ! Big Bear ! zapraszać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. My Godnes...
    "Noc hackerów - dzień wymyślony przez użytkowników do straszenia innych graczy. Taka noc nigdy się nie odbyła i nigdy się nie odbędzie - jest to całkowity wymysł użytkowników MSP. To taki koniec świata MSP - wiele zapowiedzi i szumu wokół końca świata, ale za każdym razem nici z niego. W tę noc niektórzy użytkownicy tworzą konta z nazwami hakerów, np. Anonymous, Grim reaper itp, a inni ubierają się w ubrania hackerów np. The Dolly, i piszą, że zostali shackowani..."
    Oto cała prawda o tak zwanej "Nocy Hakerów"
    Źródło~ Wikia MSP

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)