Menu

niedziela, 8 czerwca 2014

Dowód na to, że Dogry.pl to nie oszustwo...!

Hey wam!
Tu Nat, bardzo dużo osób boi się zakładać konta na znanej nam stronce dogry.pl, w której zbiera się punkty, żeby wymienić je na VIP do gry MSP, i nie tylko!
możemy wymienić punkty na bardzo dużo gier, lecz ja jednak zbieram na VIP na MSP........
Ze względu na to, że nadal sądzicie że to kłamstwo postanowiłam skorzystać z pewnego podarunku od dogry.pl, i wymienić podarowane punkty na diamenty w byle jakiej grze....

Kod do gry przyszedł mi w SMS, i podali stronkę na której znajduje się instrukcja jak wpisać kod i dostać diamenty:

Gdy znalazłam się w płatności "paysafecard" musiałam wpisać kod 16-to cyfrowy:

Następnie zaakceptowałam regulamin, i nacisnęłam "płatność":

No i potem dostałam swoje diamenty, i mam 520 :D

To jest dowód!
więc nie bać się wpisać numeru telefonu, i korzystać!
taka szansa nie trafia się często

Pa!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

18 komentarzy:

  1. Ja tam w to wierzyłam i wierzę :). ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. a kiedyś w to na reklamie kliknełam i myślałam że to oszustwo / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba nie umiem zarabiać pkt xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już konto od jakiegoś miesiąca ale ciągle nie byłam pewna czy to działa dzięki c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja i tak wiedziałam że działa ;p/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  6. Nje lubje cje ;-;
    Paulinka Sraulinka

    OdpowiedzUsuń
  7. Też założyłam ale strasznie trudno zbiera się punkty xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Bardzo lubię czytać twojego bloga. Jeżeli chciałabyś to możesz polecić mojego bloga? - MSP-Owiczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i tego vipa dostajesz, ale powiem Ci tak.:
    -Pewna dziewczyna zapytała się na forum czy dogry.pl jest legalne i prawie każdy jej odpisał, że nie. A do tego jedna dziewczyna jej odpisała, że jej przyszedł rachunek z vipa, więc potem trzeba zapłacić. (mogła kłamać, ale też nie musiała ._.)
    -Nie da się mieć vipa za darmo. Jedynym sposobem jest wygranie w konkursie lub w loterii, ale w konkursach takich jak VIVA PINK czy inne jest bardzo trudno wygrać. Wygrywają same osoby z wysokimi levelami. A loterie są rzadko i jeśli są to moderatorzy piszą o tym na facebooku i na forum. Podobno jeśli ktokolwiek jakimś sposobem zrobiłby sobie vipa za darmo dostałby bana.
    -Moviestarplanet nie pisało o tym i na pewno nie zgodziliby się, żeby vip był za darmo. Przecież moderatorzy nigdy nie pisali, że na dogry.pl można dostać vipa za darmo, więc to jest wbrew ich woli i ktoś robi vipy bez ich wiedzy i zgody włamując im się do systemu. Moviestarplanet mówi nam, że sztuczki typu "Chcesz darmowego vipa?" to oszustwo, więc czemu mieliby robić stronę gdzie można vipa zdobyć za darmo? Jakby coś bez urazy, ja tylko mówię swoje zdanie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rachunek jest tylko pokwitowaniem płatności, dowodem na zakup.

      Usuń
    2. To nie jest to samo co "Chcesz darmowego vipa?" bo na dogry.pl dają (chyba) kod Ukash o wartości vipa, który sobie już sam wykorzystujesz i mógłbyś go równie dobrze kupić sam albo wykorzystać na coś innego, a nie proszą o login i hasło, tak jak robią to typowi oszuści. Im się to opłaca, bo za reklamy w które klikamy żeby zarobić punkty w sumie dostają dużo więcej niż kosztuje ten vip. Więc nie ma sposobu na to żeby to było oszustwo nawet.

      Usuń
  10. Wiem to działa ale trzeba strasznie dużo pkt. zbierać x

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na waszym miejscu bym tak nie robiła !
    ~Callie.Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  12. Callie a ty nie pomyliłaś gier?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie łykają jak pelikany. Przecież po co podejrzenia, że kod z paysafecarda jest nie legalny i można dostać bana za praawdziwy..głupota

    OdpowiedzUsuń
  14. To działa czy nie bo się boje to zrobić

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)