Menu

piątek, 27 czerwca 2014

Cisza nocna

Hey wam!
Tu Nat, dowiedziałam się że podobno będzie jakaś cisza nocna na MSP od północy (00:00) do szóstej rano (6:00) i nie będzie można pisać na poczcie, ani wchodzić do chat więc postanowiłam wejść na bloga z którym współpracuję Patricia45-msp.blogspot.com i zobaczyć posty, no i oczywiście znalazłam już o tym posta i postanowiłam wziąć zdjęcie z jej bloga ponieważ mnie nie było.....
Oto zdjęcie z bloga Patricii z forum:
 to raczej plotka, bo przecież kto by pomyślał...
poza tym MSP by o tym napisało jakiegoś newsa na forum

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)