Menu

czwartek, 12 czerwca 2014

Ciężki dzień XD

Hey wam!
Tu Nat, dzisiaj chciałam przeprosić że tak późno piszę posta, bo dopiero o 16:33, ale wróciłam do domu o 15, a potem gadałam sobie z babcią i zachciało mi się spać XD
potem włączyłam komputer i włączył mi się dopiero po 20-tu minutach ;/

..........
Dzisiaj miałam ciężki dzień, muszę zacząć poprawiać wszelkie oceny, jutro już zaliczam biologię i będę mieć średnią 4.56
a wczoraj się uczyłam całą noc, i spałam 1,5 godziny..........
Mama mi pozwoliła nie iść do szkoły, bo po prostu spałam myjąc zęby ;___;
ale chciałam iść do szkoły, bo chyba uczyłam się po to, żeby ten sprawdzian zaliczyć no i udało się
dostałam -5!
:D
bardzo się ucieszyłam XD
zaraz idę pisać prezentacje, także czeka mnie znów kolejny wieczór, a potem jeszcze muszę pouczyć się trochę i wkuć biologię :C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję że napiszesz posta xD / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj miałam 4 sprwadziany -.- z polskiego, angielskiego i historii -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)