Menu

sobota, 24 maja 2014

Znajomi :C

Hey wam!
Tu Nat, mam dużo zaproszeń do znajomych dość często, możecie mnie zapraszać, tak to fakt no ale pewnie wam wyskoczy, że niestety mam pełną listę znajomych, bo mam ich za dużo D:

(Przepraszam, jeśli uraziłam niektórych dając nicki, ale nie chciało mi się zamalowywać)
jednak jeśli bardzo chcecie, to możecie mnie zaprosić do najlepszych przyjaciół :D
często przyjmuję bo mogę mieć ich nieskończoność:D
jest tu gdzieś na blogu napisane chyba ze 3 razy jak to zrobić, więc poszukajcie w archiwum :D

To na tyle ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Ja mam tak samo.. że np. mam w naj anie,malise,brunetka. no i zaprosze Arli do naj... wtedy ona zaakceptuje no i z moich naj usuwa się automatycznie brunetka ale jak wchodze na jej propfil to ona mnie ma ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś lubiana xD.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem tam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem..... gdzieś ....... daleko /mosa78

    OdpowiedzUsuń
  5. Aght, nie ma mnie tam, a myślałam, że będę sławna xD /Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)