Menu

sobota, 3 maja 2014

Zmiana oczu po wejściu z urządzenia mobilnego czy może błąd? o.o

Hey Wszystkim! Pamiętacie może jak XxPorshiiXx (Nat) zmieniły się oczy? Jak tak to mojej naj z reala zrobiło się to samo! Pobrała sobie MSP APP na telefon i mi pisała XD. Patrzcie!
Oki? Ja nie widze żadnej zmiany w jej oczach.
Zielono różowe!? Wtf xD. Chodziło jej o kolor cieni. Cóż, jak dowiem się czegoś więcej na ten temat to z pewnością Wam napiszę, ale to pewnie będzie po dniach wolnych, bo nie zobacze się z nią w realu, bo jestem u babci :C.



Pozdrawiam :D
nissia2013 - Juss

11 komentarzy:

  1. Szczerze dziwne ale jeżweli tak będzie to będe się cieszyć z tego :) pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zmieniaja sie, moja naj ma czarne cienie, a na telefonie te podstawowe rozowo zielone xd / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. No mozna zmieniać tylko trzebabmieć aplikacje msp hd ;) / *koli

    OdpowiedzUsuń
  4. o.O
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też tak się robi że jak chcesz się przebrać na komórce i jak już zapiszesz a nawet nie to później cały czas masz takie oczy z podstawowymi cieniami, ale jak się logniesz to masz znowu normalne więc raczej nie jest to niebezpieczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tez tak jest :D / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak mam. Na początku nie wiedziałam co to jest :D /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)