Menu

czwartek, 1 maja 2014

Zgubiona jestem cała! XD

Hey wam!
Tu Nat, haha kto takie konta robi?

Jak dla mnie sweetaśne takie "Hej Nataleczko ;* lubisz lalki barbie i różowy?"

Hahaha XD, jednak na mnie to wrażenia nie robi i mi to nie przeszkadza C:
to możecie wiedzieć o tym XD

Chciałabym wam jeszcze coś powiedzieć o aplikacji MSP...........
Dlaczego ja nie mogę tej aplikacji wyszukać na telefonie, a na tablecie mogę?
na mojej mamy urządzeniach też nie mogę, ale na niektórzy mogę
to jest nie pojęte wiecie może o co chodzi?

PS WCHODZCIE NA BLOGA VampireGirl10 TU LINK: >>>KLIKNIJ<<< WBIJAMY JEJ WEJŚCIA B) XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

10 komentarzy:

  1. niektóre telefony mają starego androida albo za malą rozdzielczość ekranu pozdraiiwm emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę z tych ludków c; Takie trochę jak te kolorowe anonki xD /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ,jak te anonki xD One były takie fajne B) XD Pozdrawiam , Grejpfrucik(na tfm)

      Usuń
  3. Ahahaaha jakie ludy kolorowe heh / *koli

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie moge fame city zainstalowac :cc /Domaa x3
    A no, mam taka prosbe. Czy moglabym tu podac link do mojego bloga? :c sloik-teczy.blogspot.com Jak nie to usune komentarz :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz napisać posta zdedykacją dla mojego bloga?Link to : Msp-panny-z-msp.blogspot.com

    /Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe szaleństwo! ;D
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  7. ahgagagagagagagaag XD ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)