Menu

piątek, 2 maja 2014

Zaproszenie+kupa

Hey wam!
Tu Nat, tak na szybko piszę drugiego posta bo mama i tak rozmawia przez telefon a żeby nie mieć tyle zaległości to zareklamuje pewne blogi, osób które mnie o to poprosiły :D na początek blog $Dominisia$
dostałam od niej wiadomość
jeśli komuś nie chce się linku przepisywać, to oto link >>>KLIKNIJ<<<
i dziękuję Ci za miłe słowa ;* ♥

Teraz zapraszam na bloga Domaa x3 która również mnie poprosiła :D
oto link: >>>KLIKNIJ<<<

teraz coś o panie kupsku haha
chciał być sławny?
proszę bardzo, bo nudy hahahaha

Oh Panie gówienko, ależ ja miła dla Ciebie prawda?
kupiłam Ci sandały ;)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

11 komentarzy:

  1. ahahah pan gównienko xd / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że poleciłaś mojego bloga xD Ale ja na msp jestem $Domisia$, a nie $Dominisia$ ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah kupsko xd
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekujee <33 xd Kupsko! xd /Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wejde na jej bloga/Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahajaja gościu chciał się wybić hajjaja\emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  7. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD KUPQA ;3 XDDD / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!! Sławny?! Really? o.e XDDDD /irute1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)