Menu

sobota, 3 maja 2014

Wróciłam :D

Hey wam!
Tu Nat, właśnie wróciłam ze sztandaru XD było strasznie zimno! tak mi szczęka latała, że masakra i na dodatek padało! taka pogoda zła i to w maju....... Nigdy się nie spodziewałam tego, że w maju może być tak zimno! X-O

oczywiście z naszej klasy miały przyjść osoby do sztandaru, lecz nie przyszli pewnie dlatego że im się nie chciało XD
wcześniej poszliśmy z Magdą (NatsumeDash) i z Gosią do Mc Donalda, spędziłyśmy tam 3 godziny popijając gorące cappucino i jedząc tosty, ale po dwóch godzinach zamówiłyśmy sobie kolejne jedzenie i byłyśmy tak napchane, ze masakra! XD

W następnym poście może dam wam fotki z mc donalda hahahaha

Ok teraz lece, mama idzie do pracy o 20 i jakoś wtedy zacznę dużo pisać :D
do potem ;* <3

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

6 komentarzy:

  1. 3maja to gdzieś wgl Mc Donald był otwarty? O.O / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziś miałam tak zimno ale płynąć łódką nawet w taką pogode Warto :D emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. No dzisiaj ogólnie zimno jest /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. McDonald otwarty? o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. MCDONALD OTWARTY. O.O LOL SERIO? XD / Suzan707

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)