Menu

czwartek, 1 maja 2014

Widzę że się zgadzacie XD

Hey wam!
Tu Nat, mama właśnie poszła odebrać telefon i na chwilę sobie weszłam na komputer tak w tajemnicy, ale już za jakąś godzinę wychodzi, więc napiszę posty XD

Tak na krótką chwilę po komentarzach zauważyłam że co do tych postów o akcjach, się ze mną zgadzacie co mnie dość cieszy :D

No właśnie, zgadzam się-jest to zwyczajnie nudne :D
dlatego ja już nie piszę o tych debilach na MSP, tylko czasami jak ktoś naprawdę przesadza LOOL

więc bez obrazy Juss, ale ciągle tylko o tych akcjach piszesz i to takie już nudne no ;/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥
No to do za godzinki i następnego postu<3

7 komentarzy:

  1. Czekam na kolejny post ;)
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie poczytać takie śmieszne akcje xd Na MSP jestem juliakaminska

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay, jestem na zdjęciu xD /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu... jeśli czyta to od głupich kont to żal mi cię bo jesteś chory na mózg -,- ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde to sie robi troche glópie ... :/ emma07123456

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże co ja pisze hmm...pomyślmy jest 2:23 ale co tam chciałam poprawić głópie na głupie sorki za to :3

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)