Menu

niedziela, 25 maja 2014

Wazna informacja!

Hey wam!
Tu Nat przepraszam ze dzisiaj nie napisalam zadnego posta, ale to dlatego, ze wlaczylam komputer o 11 rano i dopiero teraz mi sie wlaczyl.......
Zaczyna z niego leciec jakis dym........
Wiatrak mi sie w nim polamal i burczy.......
Gdy pobralam antywirusa ktorego mialam na plycie (nazywa sie G-Data 2012), to wszystkie ikony mi zniknely, jedynie mam "komputer" i "kosz" .......
mam jakis brzydki pasek startu, czarna tapete i dziwne przegladarki.......
Painta nie moge odtworzyc bo jest jakis bialy.......

i nie moge pisac polskich znakow typu a z kreska, e z kreska itp......
zreszta pisze w tym poscie bez a z kreska itd....... ;c
bo gdy chce pisac nimi to mam takie cos:
áßðßðíåéäö®óäó²³³¤€¼¼¼½¾’‘¥¥¥×¥×óä»áßðøñøæµæµßµá«öÁ¶¶¶´á߶øööðæææ

I takie rozne........
Moze gdy mi sie jutro laptop naprawi, to napisze cos jutro :C
wybaczcie......
to do jutra ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)