Menu

piątek, 2 maja 2014

Łucia ...o__O

Hey wam!
Tu Nat, pisałam z Julką (Patricia45) na GG o tej właśnie Lady Zanetce, i tak okazało się że jej siostra opiekuje się jej kontem, zresztą mniejsza z tym bo mam jakiś błąd na MSP. Potem na forum zaczęły się pokazywać różne posty o jakiejś Łuci, a potem Patricia45 dała mi zdjęcia z forum, oto one:

A potem dała mi zdjęcie jak chciała się dowiedzieć o co chodzi z tą Łucią

Okazało się że "Łucia" to jakieś coś co wyskakuje z tyłka i ci skacze po nogach O,o
hahahaha

LOOL XD
Jak wiecie dowiedziałam się o tym od właścicielki bloga Patricia45 link: >>>KLIKNIJ<<<
w przypomnieniu o Lady Zanetce, nie usunęła ona konta tylko ponodz jej siostra prowadzi jej konto

LOL

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

8 komentarzy:

  1. łucia to coś co wyskakuje z tyłka? O.o aha? / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc dalej była kropka./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  3. Łucia o.O
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Łucia WTF?! nje ograniam ... pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. AHAA O.O NIE OGARNIAM. XD Suzan707

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)