Menu

wtorek, 6 maja 2014

Rexona powraca, wow ;_;

Hey wam!
Tu Nat, jak wiecie bardzo dużo palantów do mnie pisze na MSP, już do mnie tamci co pisali mi na pocztę to mi znowu coś wypisują, ale nie będę tym zanudzać no chyba że chcecie to piszcie w komentarzach a postaram się jutro wam dać screeny tych gości..........
I mam kolejne potwierdzenie na to, że oni to czytelnicy mojego bloga robiący sobie po prostu jaja, dlatego że jak pisałam o nich chyba we wczorajszych postach, to napisałam że podejrzewam że to ten Kuba lub Patryk, a oni mi napisali że nie są Kubą tylko kimś innym...
więc nie odpisuję im zbytnio :)
A oto dezodorant Rexona, który już do mnie dość dawno pisał, i powrócił hmm....
oto wiadomości:


Haha, lol mi go
bez komentarza ;)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

8 komentarzy:

  1. Hahahaahahaha nie cieszy się, że wylądował na blogu? Będzie sławny xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa!!!!!!!! znów bedzie reklama rexony ! prawa autorskie! hahaha xd pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. ahahahahahah on do mnie też pisał ;/ / *koli

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  5. O żal mi gościa ;-; /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisał do mnie, że on miał już ponad 100 żon -.-" co za dzieci. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic takiego nie pisałem. Nie wymyślaj, ok? :)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)