Menu

wtorek, 20 maja 2014

Przypomnienie!!!

Hey wam!
Tu Nat, przypominam że za 11 dni jest koniec maja i wybieram nową komentatorkę/komentatora miesiąca! :D więc komentować i starać się jeśli ktoś chce wisieć na moim blogu przez miesiąc XDD

Druga sprawa to te rysunki, które mieliście mi przesyłać na maila abym mogła zrobić tło.......
Nie mam ich za wiele, a chodzi mi o jakiś drobny rysunek związany z MSP lub jakiś zwykły fajny napis na kartce, i przypominam że to wysyłamy także do końca maja czyli za 11 dni jest ostateczny termin i ostatni dzień przesyłania rysunków :)

Jeśli potrzebujecie więcej czasu, to piszcie w komentarzu, a przemyślę sprawę :D
prace wysyłajcie na email:4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl

To tyle *,*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. a i zapomniałam się podpisać / *koli

      Usuń
  2. Postaram się komentować jak najwięcej!
    PS. Może prześlę jeszczę jedną pracę, ale nie jestem pewna bo wiesz... Szkoła -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentuję :D
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)