Menu

czwartek, 22 maja 2014

Przeprosiny za wczoraj :C

Hey wam!
Tu Nat, chciałabym Was bardzo przeprosić za wczoraj, że napisałam tylko 3 posty, ale niestety uszkodzenie mojego komputera było na tyle poważne, że musiałam go zostawić........
Gdy go wzięłam na kolana to mi dym z niego wyleciał........
To Już drugi raz, ja się boję a poza tym mam jakieś wirusy no i się zacina i co najgorsze jest po prostu ZEPSUTY -,-
mama mi drugiego nie kupi, więc czasami jak mi się zdarzy nie napisać postów to pamiętajcie, że mam coś z laptopem :C
ostatnio dużo się dzieje w moim życiu, i właśnie wróciłam ze szkoły więc do następnego postu ! ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

3 komentarze:

  1. Szkoda, że masz zepsuty komputrom.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko?! 3 posty to według mnie bardzo dużo! /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi strasznie szwankuje. Sam się wyłącza, a ma zaledwie 3 lata -,-. Ale dym mi jeszcze nie leci / Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)