Menu

poniedziałek, 5 maja 2014

Przepraszam

Hey wam!
Tu Nat, przepraszam Was miałam napisać coś pomimo braku internetu coś o 15-16, lecz pisałam wypracowania na polski i uczyłam się na jutrzejszą kartkówkę, bo jeszcze mam za tydzień z matematyki sprawdzian a jutro kartkówkę ehh.......

No cóż, wróciłam do domu sobie i tak jak obiecałam coś tam Wam napiszę
ale niewiele bo nie mam internetu, męczę się pisząc posty bo mnie palce tak bolą jak nie piszę na komputerze i w ogóle :C

Jeszcze 2 tygodnie i 1 dzień do mojego powrotu XD

To na tyle w tym poście
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

6 komentarzy:

  1. W sumie 2 tygodnie to nie tak dużo czasu.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy ;********************* /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce aby ten czas minął i limit ci przywrócili !! Emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)