Menu

środa, 7 maja 2014

Prośba XD

Hey wam!
Tu Nat, na początek miałabym tylko jedną prośbę :C
ponieważ teraz nie mam internetu, i nie mogę za bardzo przesiadywać na MSP i jak wiecie przez ten jeszcze tydzień i 6 dni będę pisała mało postów :/ dopiero za ten czas będę pisać dużo jak zawsze :D

A więc mam taką małą prośbę, ponieważ teraz nie mogę wbić levelu to pomogli byście? XDD
tyle mi zostało do levelu:

Nie musicie mi pomagać, po prostu teraz nie mogę siedzieć na MSP :/

to taka mini prośba XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

8 komentarzy:

  1. Napewno ci pomoge :)/ emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się pomagać./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, ze pomogę. Jezu. Jak mi się nie chcę pisać tych komentarzy xdd / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez niee ;d xd Postaram sie pomoc ;d /Domaa x3

      Usuń
  4. Nie wiem czy pomogę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o podpisie.
      Vanessa1712

      Usuń
  5. Spróbuję pomóc :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)