Menu

sobota, 24 maja 2014

Problemy z G Datą ;o

Hey wam!
Tu Nat, Gdy rano wstałam miałam problem z pewnym antywirusem (podobno najlepszym), który zwie się G Data.........
No jednak nie jest to dobry wybór, bo ma za dużo opcji, zacina się, nie działa czasami no i co najgorsze to......
ZMIENIŁ MI CAŁEGO WINDOWSA, USUNĄŁ WSZYSTKIE IKONKI, I ZMIENIŁ PASKI ZADAŃ ORAZ WSZELKIE PRZEGLĄDARKI
.......
chciałam zrobić screeny, ale niestety WSZYSTKIE programy typu "paint" itp., to były zapisane jako jakiś dokument i było napisane, że nie da się odtworzyć bo jest jakaś zła lokalizacja O__e

Szczerze mówiąc, to zrobiło mi się przykro i się popłakałam......
bo zepsuli mi cały windows, cały komputer, wszystkie zdjęcia, pamiątki, ważne pliki nagle zniknęły......
w internecie nie było NIC
musiałam uporać się z tym sama, lecz i tak nic to dało
tekst mi zmieniało na jakieś niemieckie znaki, a następnie cały czas mi zmieniało tekst na "Oł" lub "ło"
byłam wkurzona......, dopiero po godzinnych aktualizacjach mi się udało przywrócić cały system, i wszystkie rzeczy.......
to takie ostrzeżenie
i nie życzę tego nikomu

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

7 komentarzy:

  1. Boże :/ Lepiej odinstaluj to :/ Polecam Ci antywirus ,,Avast" Jest darmowy, ale można dać lepszą ochrone ,która jest płatna.Osobiście mam darmową i nie mam zarzutów.Powiem tak-Komputera mi nie zjadło! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam Avasta i wszystko jest OK.
      Vanessa1712

      Usuń
  2. Avastnators<3 też go mam i jestem zadowolona. A G Data był płatny?
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję Ci. Ola Nk ma rację, żebyś go odinstalowała.

    PS. Jak już wcześniej mówiłam, polecam firmę Apple. Cóż trochę droższa, ale przynajmniej nie trzeba stale kupować nowego laptopa i anty wirusów. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam G-Datę, z gazety (lol), ale już nieaktualną xD Ale mi tak źle nie działała. /Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy jest Avast każdy go poleca i jest z niego zadowolony ;) / *koli

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)