Menu

piątek, 2 maja 2014

"Prawdziwy sposób na unikaty"

Hey wam!
Tu Nat, zobaczyłam sobie artbooka mojej znajomej własnie pod tytułem "Prawdziwy Sposób Na Unikaty" i zobaczyłam to, sami przeczytajcie:

Jak myślicie, to jest prawda? ;O
Spróbuję to zrobić i poczekać do świąt chociaż to dużo czasu zajmie, ale co tam opłaca się spróbować jak to jakieś unikaty mamy dostać XD
ale jeśli ktoś nie zrozumiał treści tego artbook'a, to chodzi tu o to żeby zrobić na święta look z metką w kategorii "WOW" i nosić ją w święta, i po świętach a następnie ta metka pewnie zniknie i będziemy mieć unikatowe bluzki C:

to na tyle, też spróbujcie ;O

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

11 komentarzy:

  1. ja też spróbuje ale w święta xd / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce miec ta cholerna bluzke z krzyzem, ale jak byly swieta nie ogarnialam jak ja zrobic i teraz dupa nie ma jej :ccc / Domaa x3
    sloik-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobię wie ktoś jak zrobić ameryki bluskę? /mosa78

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam tak z bluzką i zrobiłam z napisem "ME" nie kupowałam tego bo było dla vip. Jak już usunęli tą zakładkę ze świeczką to nie było dla vip i mogłam kupić :>.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam takie z świątecznymi dekoracjami./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny artbook.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę, że to raczej prawda ;) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam pełno takich bluzek ale na starym koncie :) / emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie xddd Prawda. :D / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie mam takich bluzek :') ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)