Menu

środa, 7 maja 2014

Powrót :D

Hey wam!
Tu Nat, uczyłam się do matematyki na sprawdzian jak przyszłam do szkoły, i nic nie pisałam bo jak wczoraj pisałam, mama szła do pracy dopiero na nockę, ale miała autobus o 17:35 dlatego dopiero teraz weszłam na laptopa :D

miałam sprawdzian, ehh -,-
no i jeszcze jutro wywiadówka, przesrane
ale mam nadzieję że nauczyciele o mnie głupot nie będą paplać jak kiedyś, i że będę miała pozytywne oceny proponowane.....

Do następnego postu ;*
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

5 komentarzy:

  1. Ja kończyłam dziś o 16:05 i miałam dwa w-f -_-" pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. O.Ja nie lubię sprawdzianów./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto lubi?
      Vanessa1712

      Usuń
  3. Ja miałam spr. z matmy ;c dostałam 4+ /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)