Menu

czwartek, 8 maja 2014

Pomysły na posty c;

Hai , tu wasza Nacia - Nicki Minaj Voom . Dłuższy czas nie pisałam , ale to jest spowodowane .. tym , że na MSP u mnie nic nowego. Pamiętacie posta , w którym pytałam się was co miło by się wam czytało ? Może to powtórzymy .. ? Wiem , wiem autorka powinna o tym wiedzieć, ale nie chcę pisać o czymś co by was przynudzało xdd Dawajcie pomysły w komach :)
Kolejną sprawą jest to , że jeśli wyślecie mi coś na email natapiotrowska@interia.pl (wybaczcie  , że nie używam tego blogowego , ale nie znam hasła) to mogę przerobić to zdjęcie. Chodzi mi o kolaże itp. . Piszcie i jeszcze gdy będziecie wysyłać piszcie nick na MSP.
Wybaczcie za tak krótki post ale obiecuję będę pisać więcej ;) Paaa ;*


16 komentarzy:

  1. Mam pomysł na posta! - Jak zrobić spadające serduszka z kursorem?
    Czy coś takiego, no te...takie spadające serca które lecą z kursora. :S / Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  2. Może napisz o zagranicznych msp :3 o modzie tam itd. :3 / @(OLA)@

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób poradnik "jak ubajerować bloga". Mówię serio. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciala wiecej konkirsow na waszym blogu.. ;c / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak!
      Vanessa1712

      Usuń
    2. Popieram lubię posty o hakerach. ;-)

      Usuń
    3. Ja też popieram! //Olivci@ <3

      Usuń
  6. Konkurs? :B /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  7. mogłybyście robi coś tego typu na przykład na pomyślne jak uzbierać sc na msp Nwm pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)