Menu

poniedziałek, 5 maja 2014

PinkiPie

Hey wam!
Tu Nat, ostatnio jakiś Kuba mi pisze że mnie kocha na GG, na asku itp... i wysyła jakieś dziwne rzeczy i jeszcze jakiś doktor szpila się podaje za kogoś z mojej szkoły, i zna moje dane! X-O czy to są jakieś jaja? ale gdy zobaczyłam to:
To sobie pomyślałam, że to jest ten Kuba lub doktor szpila!
my w szkole z koleżankami prowadzimy akcję i się okazało że jest taki Patryk za którego podaje się doktor szpila, obserwujemy go haha!

idę obczaić GG O.O

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

7 komentarzy:

  1. Masz wielbiciela.. Uuu...
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na prawdę to gdyby zliczyć to Nat ma ponad 100 wielbicieli xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Hha ten doktor szpila to dopiero! Pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. O.O ;PXDDDDDDDDDDDDDDDDD PODEJRZANE HAHA / Suzan707

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)