Menu

poniedziałek, 5 maja 2014

Ostatni post :/

Hey wam!
Tu Nat, ok już muszę schodzić z kompa bo nic wam jutro nie napiszę bo limit by mi się całkiem skończył a jeszcze muszę na GG wejść zobaczyć co ten idiota do mnie pisze, najwyżej jutro dam wam fotki hahah!
mam dość tego kolesia XD
ale nie chce mi zdradzić kim jestem :C
trudno, sama się jakoś kiedyś dowiem XD

AHA I JESZCZE 39 DNI DO WAKACJI NIE LICZĄC DZISIEJSZEGO DNIA! BUAHAHA XDD
NARESZCIE :@

TAK NAM PANI POWIEDZIAŁA I ZROBIŁA WYKRES I CODZIENNIE SKREŚLAMY JEDEN DZIEŃ I LICZYMY WAKACJE XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

8 komentarzy:

  1. Niedługo wakacje *.* <33 !!
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje <3333333333 39 dni to i tak za długo :| /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje , wakacje , wakacje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się podpizać emaa07123456

      Usuń
  4. Nie płacz kupię ci te kredki..a tak na serio to..Mam neta w fonie mogę ściągnąć Bloggera i możesz ode mnie pisać posty~LEL

    ~NatsumeDash

    OdpowiedzUsuń
  5. Tralalala. Trololoo. Prawda jest taka, że: '' Chcę trochę wakacje, trochę szkołę''. Tarrararduduudduum :c // Suzan707

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)