Menu

środa, 7 maja 2014

OooStaaTnii pOsT :C

Hey wam!
Tu Nat, to mój ostatni post w dniu dzisiejszy, wiecie dlaczego :C no niestety jeszcze z tak małą ilością limitu muszę wytrzymać tydzień i 6 dni :C dlatego muszę oszczędnie wchodzić na laptopa, i oszczędnie pisać Wam posty do tego czasu :/
ehh, marzę by już był 20 maj bo chcę Wam pisać dużo postów :c mój pech nie zna granic
codziennie go prawie mam, ehh ;-;

No trudno, rodzimy się by żyć, ale żyjemy by umierać
żyć nie umierać więc co się dzieję to tylko nasza zasługa, chociaż nie tylko XD

To do jutra ;** ♥
eh, tak bardzo nie chcę się żegnać :C
no ale jutro znowu napiszę :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

7 komentarzy:

  1. Już tęsknie <3 emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam limit i odblokuje dopiero 10 maja a teraz piszem z kolegi kompa ;3 (DexterRek)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa pod koniec ułożyłaś, aż się wzruszyłam :') /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekać.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)