Menu

wtorek, 6 maja 2014

o__O

Hey wam!
Tu Nat, nie wiem czy was to zdziwi czy nie, ale mnie to dość bardzo zdziwiło bo pewnie znacie użytkowniczkę Nelcia331 z tych dziwnych kropek i kresek na forum, Patricia45 z którą współpracuję pisała coś o niej kiedyś na blogu, a ona jej wyrzuty robiła że rozgaduje to jak ona te kropki i kreski robi x.O
żal moim zdaniem.....
ale mniejsza z tym, powracając do tematu to ten cały dezodorant ma opis "Nie znam was" i usunął wszystkie wasze wpisy z księgi gości jak mnie broniliście, i co ja widzę? O:

Lool, kolejna jego żona?
ma ich chyba z 50 -,-
ogarnij się ty leszczu bo u mnie nie masz szans ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

9 komentarzy:

  1. Ta Nelcia robi se jaja xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosh... jakie kretyny jeszcze poznamy.... /emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. A JA JESTEM JEGO ŻONA NR 8 ;-; / *koli

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam Nelcię w znajomych i ona ma swój klub "Nelcionators".
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHHAHAA. CHCĘ GO XDDDDD BĘDĘ BRAŁA CIĘĘ.. POD PRYSZNICEM, NA FOTELU I W AUCIE *-* XDDD / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahha no japierdziele / JeSS :*

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie coś jeszcze interesuje...czm on ma znaczek vip? O.o mój mąż przecież nie miał vip chyba :D xdxdxdxdxd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)