Menu

niedziela, 11 maja 2014

Omg -,-

Hey wam!
Tu Nat, piszę tego posta z telefonu więc za jakieś błędy przepraszam :D
chodzi mi o juss........
Tak, wywalam niektórych z bloga po moim powrocie bo NIC NIE PISZĄ-Rzecz jasna, nie rozumiem waszych sprzeciwów i załamań, bo to mój blog i nie potrzebnie dodawałam do niego osoby, które się nim nawet nie interesowały jedną wlaśnie z takich osób była Juss, i nie tylko ją wywalam. Zaczęła robić mi wyrzuty i jazdy na gg, bardzo się wkurzyłam bo jeszcze pisała jakieś rzeczy, które nie były prawdą lol -,-
Aha i nie reklamuje się swoich blogów, chyba że się na to zgodzę;-;(to do juss)
a jeśli chodzi o mnie i o Wicie, to ignorowalysmy cię za to, że ty nam to robiłaś.....
Jak mozna zostawić najki dla jakiś chłopaków, których sie kocha PRZEZ NETA
to jest nie normalne, nie uważacie??
kochac kabelki i monitor hmmm......
interesujące;))
pamiętam też jak miałam zapalenie płuc, wróciłam po 2 tygodniach i co ja widzę?
-Zostalam usunięta z najek i z miejsca na dziewczyne/chlopaka i ten jej koleś był na moim miejscu,
-Posty jakiego to ona ma fajnego najka (o mnie juz mowy nie bylo),
-A co najlepsze to stworzyla sobie nowego bloga, robila o mnie wstrętne posty i wyzywala od cip na poczcie
postanowilam zrobić jej to samo, jednak bylam glupia bo myslalam ze to moja jedyna najka swiata a ja glupia jej wybaczylam, i nieustannie robila mi to samo -,-
dzięki normalnie -,-
Wika zawsze mi mowila zebym zostawila juss bo jest taka i taka, teraz z Wiką postanowilysmy zrobić Ci to samo, jednak my cię nie wyzywamy ani kurde nie piszemy o tobie zlych rzeczy, wiec w porównaniu do ciebie to bylysmy o 50% lagodniejsze niż ty -,-

i teraz macie powód by ją bronic?
bo jak tak no to sorry, ale tego bloga zmieniam NA CALKIEM INNEGO z Wicią
glosujcie w komie czy teraz jesteśmy takie złe wywalając juss z bloga -,-"""
namęczyłam się pisząc tego poeta z telefonu wiec doceń i to nie wszystko co mam do powiedzenia o juss ale oszczedze wam szczegółów bo nie jestem jakas glupia i wredna, ja tylko to w końcu piszę wam dlatego ze dużo osób twierdzi ze to my skrzywdzilysmy juss i ze ona cierpi PRZEZ NAS hahaha
pewnie cos durnego o nas wymysla
omgg
piszcie w kom........
szkoda gadac

Pozdrawiam
XxPorshiaXx -Nat
PS sorki za jakieś błędy ale pisze z telefonu jak pisalam na poczatku....
to do 20 maja 3majcie się;**

7 komentarzy:

  1. Juss jesteś wredna. 3maj się Nacia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O.O juss to... omg a ja jej broniłam teraz tego żałuje ;cc, a ty nie jesteś wredna. dobrze zrobiłaś że ją wywaliłaś. / *koli

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś wredna. Dobrze zrobiłaś. Pozdrawiam.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę Nat. Zresztą to twój blog, możesz robić, co chcesz, Juss Ci nie zabroni. Wydawała się taka miła...
    Pozdro dla osób powyżej i administratorek. :)
    bobr125


    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zdarzyłam się z wami pożegnać :/ Ale to, że nie pisze bloga nie znaczy, że wcale nie pisze ! c; Najlepszego Nat mam nadzieję,że znajdziesz kogoś lepszego na moje miejsce. Dzięki za szansę pisania takiego zaje bloga XD Paaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wy nie jesteście wredne tylko Juss ;-; Po za tym to Twój blog i miałaś prawo
    Pozdrawiam Julis 446

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no ja myślałam, że Juss jest spoko, ale teraz jestem po waszej stronie. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)