Menu

piątek, 2 maja 2014

Okradziona :C

Hey wam!
Tu Nat, dzisiaj mnie ktoś zaskoczył dość smutną informacją, że ją ktoś okradł bo podała mu hasło.
oto treść wiadomości:

Jak zawsze dajecie się nabrać, i podajecie hasła :C
oczywiście że Ci pomogę, ale dzisiaj nie dam rady ponieważ mama jest w domu no i jeszcze jutro wracam dopiero późnym popołudniem więc jakoś jutro postaram się coś zadziałać, chociaż wątpie żeby się coś udało ponieważ to konto już zostało okradzione :/

Szczegóły opowiem Ci w prywatnych wiadomościach na MSP, i wszystko wyjaśnię co i jak, i może mi się uda odzyskać twoje konto :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥
PS miło mi że zwracacie się do mnie w takich sytuacjach, staram się pomóc ale teraz muszę już iść no bo niestety jak wiecie nie jestem sama w domu :(

11 komentarzy:

  1. ja też miałam konto które zostało skradzione ale miało 3 lvl więc ... / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ma się vip to wystarczy wysłać modom potwierdzenie platności z banku, ale jak nie miała vipa to słabo ;/// / Dianusia231

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedna kasady :( (Jak to nie jej ukradziono konto, to przepraszam za pomyłkę).
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna.Jest troche lekkomyslna,ale jeśli miała mail to może na niego wejść i zobaczyć jakie jest hasło./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam takie problemy ale z moim aktualnym kontem , na szczęście wszystko skończyło się dobrze bo kupiłam raz vipa to mnie uratowało... pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też kiedyś okradli :c Wiem jak to jest...
    justyna9mil

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Wiem coś o tym mój starszy kolega Patryk gra w micemassive (ma nick Falling) i przyjaźni się z Mooku ona ma na imię Monika i ma 18 lat. Tyle Patryk mi powiedział tyle pozdro!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)